תכשיטנים ומעצבי תכשיטי יהלומים

מערכת שורש  כו שבט, תשעט  2/1/2019

מהו מקצוע התכשיטנות והצורפות? אלו תכונות נדרשות כדי לעסוק בתחום ומה כדאי לדעת על תעשיית תכשיטי היהלומים בארץ?
.......................

תכשיטנים ומעצבי תכשיטי יהלומים
תכשיטנות שייכת למשפחת המקצועות האומנותיים. מלבד הפן האמנותי, נדרש התכשיטן גם לעבודה טכנית עם הידיים ויכולת דיוק ברמה גבוהה. נקודות אלו חשובות במיוחד כאשר מדובר בצורפים, המעבדים מתכות מסוגים שונים, כמו כסף וזהב, במטרה ליצור תכשיטי יוקרה. כחלק מעבודתם, הם צריכים לדעת איך לנסר, ללטש, להלחים, לחבר, לחרוט ולרכוש טכניקות שונות לייצור ועיצוב תכשיטים. מכיוון שמדובר באחד המקצועות העתיקים בעולם, את כל אלו ניתן ללמוד מבעלי מקצוע מומחים המעבירים את הידע הלאה ובצורה מסודרת יותר באמצעות הרשמה ללימודים מקצועיים באחד המוסדות המובילים בארץ ללימודי תכשיטנות וצורפות.

עיצוב תכשיטי יוקרה
בנוסף לידע הנרחב שנדרש בעבודת התכשיטנות, צורפים העוסקים בעיצוב תכשיטי יוקרה כמו תכשיטי יהלומים, צריכים לדעת גם איך לבצע את עבודת השיבוץ העדינה והמדויקת של יהלומים ואבני חן מסוגים שונים. כל תכשיט יהלומים נעשה בעבודת יד ומושקעת בו מחשבה רבה הן בשלב התכנון והעיצוב והן בשלב הייצור.

כמה מילים על תעשיית תכשיטי היהלומים בארץ
איך עובדת תעשיית תכשיטי היהלומים בארץ? בזכות הבורסה ליהלומים, הממוקמת במרכז הארץ ברמת-גן, ישראל נחשבת למובילה בתחום היהלומים ברחבי העולם כולו. ארגונים ועסקים הרשומים בבורסה, נהנים מגישה ליהלומים ואבני חן באיכות גבוהה וזו אחת הסיבות לכך שתחום עיצוב תכשיטי היוקרה בארץ הוא אחד התחומים המשגשגים.

לאוהבי תכשיטי יוקרה ותכשיטי יהלומים, אין קושי למצוא תכשיטים מרהיבים ואיכותיים תוצרת כחול לבן, וזוהי גאווה ישראלית אשר מאפשרת לצורפים וחנויות תכשיטים רבות, לספק לכל לקוח את מבוקשו. קולקציות התכשיטים כוללות עיצובים המושפעים מטרנדים בינלאומיים לצד חדשנות ישראלית ואף אפשרות לעיצוב תכשיטים בהתאמה אישית, על פי טעמו של הלקוח.

איך יודעים מאיזו חנות לקנות תכשיטי יהלומים?
כפי שצוין קודם, חנות אשר חברה בבורסה היא חנות היכולה להציע יתרונות רבים ללקוחותיה. בנוסף, יש לקחת בחשבון גם את הכישרון האומנותי של הצורף המועסק בחנות, סגנונות העיצוב המאפיינים אותו ורמת הדיוק והגימור של כל תכשיט.

ומה לגבי מחירים?
יהלומים הם סיפור יקר, אך זה לא אומר שאתם חייבים לשלם מחירים גבוהים ללא הצדקה. כשאתם קונים תכשיטי יהלומים, כדאי לחפש אחר חנות המביאה את חומרי הגלם כולל היהלומים ישירות מן הבורסה, ולכן יכולה להציע ללקוחותיה מחירים נוחים ללא פערי תיווך.
חפשו חנות תכשיטים וותיקה, אשר רוכשת את תכשיטיה ישירות מהיצרן בבורסת היהלומים ומציעה לכם חוויית קנייה מקצועית ותכשיטי יוקרה שעוצבו באהבה רבה.